جستجو

نقش بسته‌بندی در خرید

افزودن به پسندها
قیمت: 21,000 تومان 21000 تومان
شماره تماس 09127947251
تاریخ انتشار ۱۳۹۸-۱۲-۱۹ ۱۰:۰۲:۴۰
ایجادشده توسط

توضیحات

نقش بسته‌بندی در خرید: به همراه مطالعه موردی

بسته‌بندی یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که در خرید مشتریان نقش دارد و چه بسا گاهی هزینه بسته‌بندی کالا بیش از هزینه تمام شده برای خود کالا است. کتاب حاضر با هدف بررسی تأثیر عناصر تشکیل‌دهندة بسته‌بندی بر قصد خریدِ مصرف‌کنندة محصولات پارمیدا باتوجه به نقش میانجی تجربه خرید انجام شد.

 

فهرست

 

 

پيشگفتار...................................................................................................................................... 9

  1. کلیات................................................................................................ 11

1.1. مقدمه............................................................................................................................. 11

2.1. بیان مسأله...................................................................................................................... 14

3.1. اهمیت و ضرورت تحقیق............................................................................................... 16

4.1. اهداف تحقیق................................................................................................................. 17

5.1. سئوال‌های تحقیق.......................................................................................................... 17

6.1. فرضیه‌‌های تحقیق.......................................................................................................... 18

7.1. قلمرو تحقیق.................................................................................................................. 19

8.1. تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرها................................................................................. 19

  1. مرور ادبیات........................................................................................ 23

1.2. مقدمه............................................................................................................................. 25

2.2. محصول......................................................................................................................... 26

3.2. تجربه خرید.................................................................................................................... 41

4.2. قصد / تصمیم‌گیری خرید............................................................................................... 48

5.2. بیشینة تحقیق................................................................................................................. 57

  1. روش تحقیق....................................................................................... 67

1.3. مقدمه............................................................................................................................. 69

2.3. روش تحقیق................................................................................................................... 69

3.3. جامعة آماری و حجم نمونه............................................................................................. 69

4.3. متغیرهای تحقیق............................................................................................................ 70

5.3. روش ابزار و گردآوری داده‌ها........................................................................................... 70

6.3. روایی ابزار اندازه‌گیری تحقیق......................................................................................... 71

7.3. پایایی ابزار...................................................................................................................... 72

8.3. روش‌های تجزیه و تحلیل داده‌ها.................................................................................... 72

  1. تجزیه و تحلیل داده‌ها........................................................................... 73

1.4. مقدمه............................................................................................................................. 75

2.4. توصیف متغیرهای جمعیت‌شناختی................................................................................. 75

3.4. توصیف متغیرهای تحقیق............................................................................................... 78

4.4. آزمون نرمال بودن داده‌ها................................................................................................ 79

5.4. بررسی کفایت نمونه....................................................................................................... 79

6.4. روایی سازه..................................................................................................................... 81

7.4. آزمون فرضیه‌ها.............................................................................................................. 85

  1. نتیجه‌گیری.......................................................................................... 93

1.5. مقدمه............................................................................................................................. 95

2.5. نتایج پژوهش................................................................................................................. 96

3.5. نتایج فرضیه‌ها و مقایسه نتایج با پژوهش‌های پیشین..................................................... 97

4.5. تبیین یافته‌ها................................................................................................................ 100

5.5. پیشنهادهای مبتنی بر نتایج پژوهش............................................................................ 101

6.5. پیشنهادها برای پژوهشگران بعدی............................................................................... 103

7.5. محدودیت‌های پژوهش................................................................................................ 104

پرسشنامه................................................................................................................................ 105

خروجی نرم‌افزار SPSS........................................................................................................... 113

فهرست منابع.......................................................................................................................... 121

جزئیات خاص

نام ناشر نماد اندیشه
سال انتشار: 1398
شابک: 8-55-7045-600-978
آدرس سایت: ---
اینستاگرام: ---
تلگرام: ---

استان

تهران

نظرات

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

گروه ایران نشر || ارائه دهنده کتاب-جزوه-سوالات ارشد دکتری-گزارش کار-طرح های توجیهی || راه اندازی سیستم فروش آنلاین فایل+سیستم همکاری در فروش

گروه ایران نشر || ارائه دهنده کتاب-جزوه-سوالات ارشد دکتری-گزارش کار-طرح های توجیهی || راه اندازی سیستم فروش آنلاین فایل بهمراه سیستم همکاری در

آخرین آگهی کتاب ها

از جدیدترین کتابهای ثبت شده با خبر شوید

با عضویت در خبرنامه می توانید از جدیدترین کتابهای ثبت شده در ایمیل خود با خبر شوید!!!

آیا برای معرفی کتاب خود به دوستداران کتاب آماده هستید

افزودن آگهی کتاب

درباره کتاب ادز

کتاب ادز مرجعی برای معرفی کتابهای ناشران و نویسندگان به دوستداران فرهنگ و ادب و کتاب به صورت رایگان می باشد

افراد آنلاین

ما 362 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

تمام حقوق سایت برای کتاب ادز محفوظ می باشد

کتاب ادز | مرجع آنلاین نیازمندیهای کتاب