جستجو

قیمت: 15,000 تومان 15000 تومان
شماره تماس 021۸۸۴۹۲۳۹۷
تاریخ انتشار ۱۳۹۷-۰۱-۱۵ ۱۸:۰۹:۵۷
ایجادشده توسط

توضیحات

چگونه بدون تبلیغات و صرف هزینه محصولات و ایده‌هایمان را به صورت ویروسی معروف کنیم؟

برای یافتن جواب، کتاب‌ پرفروش نیویورک تایمز و وال‌استریت‌ژورنال در سال ۲۰۱۳ را بخوانید!

این کتاب به سه سوال مهم پاسخ می‌دهد:

۱. چه عواملی باعث صحبت کردن مردم درباره محصولات، ایده‌ها و خدمات و تبلیغ کردن آن‌ها می‌شود؟
۲. برای مُسری کردن محصول،‌ هدف یا ایده‌تان باید از کدام شش گام استفاده کنید؟
۳. چگونه می‌توانید داستان‌هایی تعریف کنید تا باعث تمایل مردم به سخن‌پراکنی درباره محصولتان شود؟

اگر می‌خواهید محصول، خدمت یا هدفتان شهره شهر شود، یا موضوع صحبت در اینترنت شود،‌ بر تبلیغات تکیه نکنید. مردم به نظرات دوستان و آشنایانشان بیش از تبلیغات پولی اعتماد دارند. چالش این است که محصول یا خدمت خود را سر زبان همه بیندازید. جونا برگرِ متخصص بازاریابی توضیح می‌دهد که چرا بعضی موضوعات راهشان را به سراسر دنیا هموار می‌کنند، درحالی‌که بقیه نادیده گرفته می‌شوند.

راه‌حل او چیزی فراتر از به‌کارگیری رسانه‌های اجتماعی است؛ به گفته او رسانه‌های اجتماعی بیشتر ابزار هستند. اگر از واژه‌های صقیل و غیرضروری این کتاب مثل «اهمیت ذاتی» صرفنظر کنیم، نویسنده روش تبدیل محصول یا هدفتان به موضوع مکالمه عموم را به خوبی آموزش می‌دهد؛ موضوعی که همه بخواهند درباره‌اش بحث کنند. مدیر سبز بر این باور است این رویکرد جذاب که باعث می‌شود موضوع بحث داغ مردم شوید، برای بازاریابان، ‌تبلیغ گران و همچنین جامعه‌شناسان جالب است.

جزئیات خاص

نام ناشر شریف
سال انتشار: 94
شابک: -۰۴-۷۰۴۹-۶۰۰-۹۷۸
اینستاگرام: ---
تلگرام: ---

استان

تهران
خ مطهری، خ فجر

نظرات

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین آگهی کتاب ها

از جدیدترین کتابهای ثبت شده با خبر شوید

با عضویت در خبرنامه می توانید از جدیدترین کتابهای ثبت شده در ایمیل خود با خبر شوید!!!

آیا برای معرفی کتاب خود به دوستداران کتاب آماده هستید

افزودن آگهی کتاب

درباره کتاب ادز

کتاب ادز مرجعی برای معرفی کتابهای ناشران و نویسندگان به دوستداران فرهنگ و ادب و کتاب به صورت رایگان می باشد

افراد آنلاین

ما 126 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

تمام حقوق سایت برای کتاب ادز محفوظ می باشد

کتاب ادز | مرجع آنلاین نیازمندیهای کتاب