جستجو

 

 

 

ارسال پیامک

کتاب فناوری اطلاعات برای مدیریت

افزودن به پسندها
قیمت: 12,000 تومان 12000 تومان
شماره تماس 09127947251
تاریخ انتشار ۱۳۹۸-۰۲-۲۲ ۱۱:۵۷:۴۴
ایجادشده توسط
قوانین *

توضیحات

پیشبـرد رشـد کسب‌وکار پایدار و سـودآور

تلخیص و ترجمه: مهندس امیرعلی نصیری

 

فهرست

 

 پيشگفتار...................................................................................................................................... 9

  1. فناوري‌ها و تجارت سيار........................................................................ 11

1.1. فناوري‌هاي پردازش سيار................................................................................................ 12

2.1. تجارت سيار.................................................................................................................... 15

3.1. خدمات مالي و تراكنش‌هاي سيار.................................................................................... 19

4.1. تجارت و خدمات مكان محور.......................................................................................... 23

5.1. برنامه‌هاي سيار سازماني................................................................................................. 25

6.1. پرسش‌هاي نمونه........................................................................................................... 28

  1. وب 2 و رسانه‌هاي اجتماعي................................................................... 31

1.2. وب 2 و رسانه‌هاي اجتماعي........................................................................................... 31

2.2. جوامع مجازی و خدمات شبکه‌‌سازی اجتماعی................................................................. 36

3.2. ابزارهای سازمانی در وب 2............................................................................................. 41

4.2. سنجش رسانه‌های اجتماعی........................................................................................... 42

5.2. آینده رسانه‌های اجتماعی................................................................................................ 44

6.2. پرسش‌هاي نمونه........................................................................................................... 48

  1. راهبرد فناوري اطلاعات، برونسپاري و ارتباط بين فروشندگان........................ 51

1.3. راهبرد فناوري اطلاعات و فرايند برنامه‌ريزي راهبردي.................................................... 53

2.3. استقرار فناوري اطلاعات................................................................................................. 57

3.3. همترازي فناوري اطلاعات با راهبرد كسب‌وكار............................................................... 60

4.3. برنامه‌های عملکردی فناوری اطلاعات و راهبردهای برونسپاری..................................... 63

5.3. ارتباط با فروشندگان فناوری اطلاعات............................................................................. 67

6.3. پرسش‌هاي نمونه........................................................................................................... 68

  1. فرايندهاي كسب‌وكار و مديريت پروژه...................................................... 71

1.4. مدیریت فرایندهای کسب‌وکار........................................................................................ 72

2.4. معماری نرم‌افزار و طراحی سیستم‌های اطلاعاتی............................................................ 75

3.4. مدیریت پروژه‌های فناوری اطلاعات............................................................................... 80

4.4. توسعة سیستم................................................................................................................. 83

5.4. پرسش‌های نمونه........................................................................................................... 88

  1. مسائل اخلاقی در فناوری اطلاعات........................................................... 91

1.5. نقش فناوری اطلاعات در محیط زیست......................................................................... 92

2.5. تجاوز به حريم خصوصي................................................................................................ 94

3.5. اضطراب اطلاعاتي.......................................................................................................... 95

4.5. در آستانه انقلاب فناوري نوين........................................................................................ 96

5.5. پرسش‌های نمونه........................................................................................................... 97

جزئیات خاص

نام ناشر نماد اندیشه
سال انتشار: 1395
شابک: ---

استان

تهران
تهران
Geographic coordinates: (35.7006177, 51.4013785)
موقعیت مورد نظر در نقشه ممکن است دقیق نباشد

آخرین آگهی ها

از جدیدترین کتابهای ثبت شده با خبر شوید

با عضویت در خبرنامه می توانید از جدیدترین کتابهای ثبت شده در ایمیل خود با خبر شوید!!!

آیا برای معرفی کتاب خود به دوستداران کتاب آماده هستید

افزودن آگهی کتاب

درباره کتاب ادز

کتاب ادز مرجعی برای معرفی کتابهای ناشران و نویسندگان به دوستداران فرهنگ و ادب و کتاب به صورت رایگان می باشد

 

دروازه پرداخت معتبر

افراد آنلاین

ما 71 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

تمام حقوق سایت برای کتاب ادز | مرجع نیازمندیهای کتاب محفوظ می باشد