جستجو

کتاب مهارت های ارتباطی مدیران در مدیریت موفق

افزودن به پسندها
قیمت: 150,000 تومان 150000 تومان
شماره تماس 0216697919-09196748625
تاریخ انتشار ۱۴۰۱-۱۱-۲۳ ۱۷:۵۷:۴۳
ایجادشده توسط

توضیحات

این کتاب در انتشارات فرزانگان دانشگاه منتشرشده است. جهت تهیه کتاب با دفتر مرکزی و فروشگاه انتشارات ف

انتشارات فرزانگان دانشگاه ناشر تخصصی کتب دانشگاهی به شماره مجوز 13558 در استان تهران تاسیس شد و هم اکنون جز یکی از فعال ترین ناشران در زمینه کتب دانشگاهی می باشد. این انتشارات از تمامی نویسندگان و پژوهشگران عزیز جهت چاپ و انتشار کتب خویش فراخوان همکاری صادر نموده است و بدین واسطه از تمامی نویسندگان و مولفان دعوت به همکاری به عمل می آورد. تبدیل پایان نامه به کتاب با شرایط ویژه و حمایت مالی خاص(( براب.  برخی  کتب با موضوع کاربردی )) انجام می شود.

جهت مشاوره در تالیف و نگارش کتب با واحد پژوهش موسسه تماس بگیرید 02144441784 و 02144441764

تماس خارج از وقت اداری و روزهای تعطیل

09196748645و 09100636002و09196748625

جهت آشنایی با این کتاب به شرح زیر می باشد :

فهرست، پیشگفتار و مقدمه کتاب حاضر بدین شرح است:

 

فهرست مطالب

پیشگفتار. 7

بخش اول

بررسی و تحلیل رضایت شغلی و ویژگی های فردی    9

بخش دوم

رضایت شغلی... 13

بند اول: تعریف رضایت شغلی.. 14

بند دوم: نظریه های مختلف در خصوص رضایت شغلی.. 15

بند سوم: عوامل موثر بر رضایت شغلی.. 17

بند چهارم: بررسی و تحلیل ویژگی های فردی.. 21

بخش سوم

بررسی مهارت های ارتباطی مدیران در راستای مدیریت موفق    27

بند اول: تعریف ارتباطات... 29

بند دوم: طبقه بندی فرایند ارتباطات... 30

بند سوم: اهمیت ارتباطات و مهارت های ارتباطی.. 31

بند چهارم: نقش ارتباطات... 33

بند پنجم: بررسی و شناخت انواع ارتباطات... 34

بند ششم: موانع ارتباطی.. 35

بند هفتم: ارتقای اثر بخشی ارتباطات... 37

بند هشتم: اصول مورد نیاز برای ارتباط کارآمد.. 37

بند نهم:  بخشهای سه گانه همدلی.. 39

بند دهم: راه های رسیدن به همدلی.. 41

بند یازدهم: هوش هیجانی و همدلی.. 43

بند دوازدهم: شادمانی، خوشبینی، امیدواری، تاب آوري و خودکارآمدی.. 46

بند سیزدهم: چند راهکار جهت تقويت مثبت انديشی.. 50

بند چهاردهم: موانع مثبت انديشی.. 52

بند پانزدهم: روانشناسی مثبت گرا 53

بند شانزدهم: عدالت و تساوی در بین کارکنان.. 54

بخش چهارم

نگاهی به شرايط و اوصاف ارتبطی يك مدير موفق از ديدگاه اسلام در روابط مدیریتی    59

بند اول: اشراف مدير به عنوان یک ناظر با تدبیر. 60

بند دوم: قدرت مدير و تسلط وی در اداره امور مدیریت... 62

بند سوم: قاطعيت مدير در رفتار و تصمیم گیری های مدیریتی.. 67

بند چهارم: مدير مجري قانون.. 69

بند پنجم:كار امروز را به فردا نينداختن.. 71

بند ششم: ايجاد جو تشويق و تنبيه. 73

بند هفتم: معرفي عوامل موثر در موفقيت مديران اسلامي.. 80

بند هشتم: اعتماد به نفس مدیر، الزامی غیرقابل انکار. 85

بند نهم: تنظيم وقت و تقسيم كار. 88

بند دهم: ايجاد روابط صميمانه انساني.. 91

بنددوازدهم: ابهام زدائي.. 97

منابع وماخذ.. 99


پیشگفتار

مدیر موفق مدیری است که در تعیین احتمالات واقع بین است و زیر دستانش را به جلو حرکت می دهد. در مدیریت، ارتباطات و ترکیب راهبردهای جدید مهم هستند.مدیر پیشرو، اسباب و امکانات لازم را برای پیشرفت سازمان و زیر دستان فراهم می کند. گاهی اوقات حتی بهترین مدیران نمی توانند به تنهایی از عهده شغل مدیریت بر آیند ،آنها نیاز به ترغیب زیر دستان برای انجام کارهای سازمان دارند .آنها باید به زیر دستان اعتمادکنند و قادر به تفویض مسئولیت ها بین آنها باشند. ویژگی مشترک در تمام مدیران موفق توانایی آنها در کار گروهی و پیوند با زیر دستانی است که قادر به همکاری در جهت اداره بهینه سازمان هستند. برای اداره یک بیزنس کوچک هم باید مهارت های مدیریت را بدانید. خیلی ها فکر می کنن که رهبری در مقابل مدیریت مهمتر است.اما در واقعیت باید بتواند هم رهبری کنید و هم مدیریت. اما مدیر خوب به چه کسی گفته می شود؟مهارت ها و سبک های مدیریتی مشخصی هست که باید روی آنها متمرکز شوید و مخصوصاً برای دارندههای بیزنس های خرد.اگر شما هم شرکت یا کارخانه کوچکی را اداره می کنید، یا بدانید که این مهرت های مدیریتی چه هستند و سعی کنید که از آنها در رفتارو منش خود استفاده کنید.اما چرا؟ چون بعضی از مهارت ها موفق تر از بقیه هستند و باعث می شود بتوانید کارمندانتان را خیلی خوب به کار گیرید.مهارتهای مدیریتی مثل برنامه ریزی ،تصمیم گیری ،حل مشکل ،کنترل و هدایت ،و سنجش وگزارش برای فعالیت های کار خود را هدایت می کنند.ارتباطات محک زنی ،پیگیری و سنجش تاکتیک ها و استراتژی هایی هستندکه مدیران موفق برای بررسی جهت خود (در صورت نیاز ). جلو راندن کار استفاده می کنند.رسیدن به آنچه که در سر دارند ،مدیریت می کنند. برای اینکه بدانیم یک مدیر خوب چه کسی است باید بدانیم که چه چیز به کارمندان انگیزه می دهد. چطور باید یک محیط و فرهنگ خوب ایجاد کنید که کارمندان را ترغیب و تشویق به مشارکت کند؟چطور باید بازده کاری کارمندان ودر عین حال رضایت خاطر آنها را بالا برد؟ چطور می توانید بهترین استعدادها زا استخدام کرده وآنها را حفظ کنید؟ چطور به کارمندان خود آموزش می دهیم مشکلات را حل کنند ،تصمیم گیری کنند ، ودیگران را به کار بگیرند؟ اینها فقط تعدادی از مشکلات و مسئولیت های مدیریت است. منابع انسانی در سازمانهایی که به دور اندیشی شهرهاند از جایگاه رفیعی برخوردار است .در اندیشه مدیران این سازمانها ،نیروی انسانی ،دارایی رابردی سازمان محسوب می شود و از این رو، توجه مدیریت را سخت به خود معطوف کرده است.

 

 

 

 

جزئیات خاص

نام ناشر فرزانگان دانشگاه
سال انتشار: 1400
شابک: 978-622-7413-74-8
اینستاگرام: ---
تلگرام: ---

استان

تهران
تهران.میدان انقلاب.خیابان منیری جاوید، نرسیده به خیابان جمهوری، کوچه مینا، طبقه سوم، دبیرخانه مرکزی09196748625-02166979526
Geographic coordinates: (35.6892523, 51.3896004)
موقعیت مورد نظر در نقشه ممکن است دقیق نباشد

نظرات

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

  

 

 

 

 

 

 

 

آخرین آگهی ها

از جدیدترین کتابهای ثبت شده با خبر شوید

با عضویت در خبرنامه می توانید از جدیدترین کتابهای ثبت شده در ایمیل خود با خبر شوید!!!

آیا برای معرفی کتاب خود به دوستداران کتاب آماده هستید

افزودن آگهی کتاب

درباره کتاب ادز

کتاب ادز مرجعی برای معرفی کتابهای ناشران و نویسندگان به دوستداران فرهنگ و ادب و کتاب به صورت رایگان می باشد

 

افراد آنلاین

ما 252 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

تمام حقوق سایت برای کتاب ادز | مرجع نیازمندیهای کتاب محفوظ می باشد