انتشارات فرزانگان دانشگاه ناشر تخصصی کتب دانشگاهی به شماره مجوز 13558 در استان تهران تاسیس شد و هم اکنون جز یکی از فعال ترین ناشران در زمینه کتب دانشگاهی می باشد. این انتشارات از تمامی نویسندگان و پژوهشگران عزیز جهت چاپ و انتشار کتب خویش فراخوان همکاری صادر نموده است و بدین واسطه از تمامی نویسندگان و مولفان دعوت به همکاری به عمل می آورد. تبدیل پایان نامه به کتاب با شرایط ویژه و حمایت مالی خاص(( برای برخی کتب با موضوع کاربردی )) انجام می شود.
جهت مشاوره در تالیف و نگارش کتب با واحد پژوهش موسسه تماس بگیرید 02144441784 و 02144441764
تماس خارج از وقت اداری و روزهای تعطیل
09196748645و 09100636002و09196748625
جهت آشنایی با این کتاب به شرح زیر می باشد :
فهرست، پیشگفتار و مقدمه کتاب حاضر بدین شرح است:
فهرست مطالب
سخنی با خواننده کتاب... 9
فصل اول
بخش اول: وضعیت کنونی اجتماعات حرفه ای معلمان.. 11
بخش دوم: ضرورت حرکت به سمت ایجاد اجتماعات حرفه ای معلمان.. 20
بخش سوم: بررسی تحلیل و مبانی کلی اجتماعات حرفه ای یادگیری.. 23
بخش چهارم: اهمیت اجتماعات یادگیری با بررسی اشکال اجتماع یادگیری.. 26
بند اول: اشکال اجتماع یادگیری.. 28
بند دوم: نگاهی به اجتماع یادگیری حرفهای.. 29
بخش پنجم: اهمیت اجتماع یادگیری حرفهای.. 32
بخش ششم: ویژگیهای اجتماع یادگیری حرفهای.. 34
بند اول: تعامل میان شرکتکنندگان.. 34
بند دوم: بررسی ایدهها 34
بخش هشتم: بررسی و شناخت ابعاد اجتماع یادگیری حرفهای.. 37
بخش نهم: عناصر یادگیری در اجتماع یادگیری حرفهای و پیشایندهای اجتماع یادگیری حرفهای.. 39
بند اول: پیشایندهای اجتماع یادگیری حرفهای.. 40
بخش دهم: بررسی مدل ها و چارچوب های اجتماع یادگیری حرفه ای.. 41
فصل دوم
بخش اول: خودکارآمدی و اهمیت آن در توسعه فردی.. 47
بخش دوم: ویژگیهای افراد خودکارآمد با نگاهی به تئوری خودکارآمدی در محیط کار. 51
بند اول: تئوری خودکارآمدی در محیط کار. 54
بخش سوم: بررسی ابعاد تئوری خودکارآمدی و عوامل مؤثر بر خودکارآمدی افراد. 55
بخش چهارم: عوامل مؤثر برخودکارآمدی معلمان با نگاهی به نقش خودکارآمدی بر عملکرد معلمان.. 59
بخش پنجم: انواع خودکارآمدی مورد نیاز برای معلمان.. 65
بخش ششم: توسعه حرفه ای (چرایی و چگونگی). 67
بخش هفتم: ضرورت توجه به توسعه حرفهای در معلمان.. 75
بخش هشتم: نگاهی به الگوهای توسعه حرفهای.. 77
بخش نهم: الگوهای توسعه حرفهای باکیفیت... 79
بخش دهم: عوامل مؤثر بر بهبود روند توسعه حرفهای.. 82
بخش یازدهم: نگاهی اجمالی به پیامدهای توسعه حرفهای.. 84
بخش دوازدهم: انگیزه های معلمان برای مشارکت در توسعه حرفهای.. 87
بند اول: موانع و راهبردهای توسعه حرفهای.. 88
بخش سیزدهم: اجتماعات یادگیری حرفه ای از دیدگاه پژوهشگران داخلی و خارجی.. 90
بند اول: پژوهشهای صورت گرفته در داخل کشور. 90
بند دوم: پژوهشهای صورت گرفته در خارج از کشور. 94
بخش چهاردهم: ابعاد اجتماعات حرفه ای یادگیری معلمان.. 104
بخش پانزدهم: ارتباط اجتماعات یادگیری حرفه ای و توسعه حرفه ای معلمان.. 119
بخش شانزدهم: نگاهی به آینده در اجتماعات حرفه ای معلمان.. 123
منابع و مآخذ.. 127
کتاب ادز مرجعی برای معرفی کتابهای ناشران و نویسندگان به دوستداران فرهنگ و ادب و کتاب به صورت رایگان می باشد
ما 41 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم