تجزیهو تحلیل موقعیتیابی یکی از زمینههای تحقیق است که چارچوبی قوی برای آگاهی بیشتر از پویایی قیمت، ریسک، احساسات و رفتار در بازارهای کالا را فراهم میکند.موقعیتیابی داده نشاندهندهی میزان تجارت و افراد درگیر تجارت میباشد. تجزیهوتحلیل موقعیت یابی به ما در شناسایی الگوهای رفتاری کمک کرده و بر درک چگونگی تغییرات در متغیرهای خاص بر روی موقعیتیابی و تأثیرگذاری احساسات و قیمتگذاری میتواند مؤثر باشد.تجزیهوتحلیل موقعیتیابی، تجزیهوتحلیل بنیادی و تکنیکال را از دو طریق به هم ربط میدهد اولاً مسئله این است که آیا این موقعیت به دلیل تکنیکالی و یا بنیادی ایجادشده است و دوما بینشهایی که از تجزیهوتحلیل موقعیتیابی باید مورد استفاده قرار گیرد تا هم استراتژیهای معاملاتی بنیادی و تکنیکالی را تقویت کند.
کتاب ادز مرجعی برای معرفی کتابهای ناشران و نویسندگان به دوستداران فرهنگ و ادب و کتاب به صورت رایگان می باشد
ما 65 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم