این کتاب با برگرفتن تجربۀ کار با شرکتهایی همچون پالاگونیا، جنرال میلز، تارگت، و غیره، رویکرد سیستمی جالبی به برندسازی فراهم میآورد. شما با تمرکز کردن بر روی چگونگی پیوند متقابل واقعی برندها و افراد، چشماندازی جدید نسبت به رشد و تعامل برندی پیدا میکنید.
کتاب فیزیک برند، که با «مطالعات موردی» برای روشن کردن این مفاهیم و با «آزمونهای فکری» برای واداشتن شما به تفکر مفهومی تکمیل شده است، کتاب جدید شما برای درس نظریۀ برند است.
“این کتاب باید دستینۀ شما برای برندسازی مدرن باشد. فیزیک برند ویژگی هایی دارد که بیشتر کتابهای بازاریابی فاقد آناند ــ درست از همان صفحۀ اول برای خواندن مفرح است، ذهن را درگیر میکند، و در بخشیدن گنج دانش خود از برند سخاوتمند است.”
ــ مارک اَدیکس (Mark Addicks)
مقام ارشد بازاریابی پیشین جنرال میلز؛ استاد در اُپِس کالج آو بیزنِس، دانشگاه سِینت تامِس
(Opus College of Business, University of St. Thomas)
“فیزیک برند خیرهکننده است. این کتاب دربارۀ حواس پنج گانه، خاطرات، و تجارب ما از عرضهداشتهاست و شما در خلال صفحات آن دیدگاههای عمیقی نسبت به مغزتان پیدا خواهید کرد.”
ــ بی. جوزف پاین دوم (B. Joseph Pine 2)
نویسندۀ مشترک کتاب پرفروش اقتصاد تجربه (The Experience Economy)
“این کتاب با یکدست کردن رویکردی موشکافانه و نزدیکبهعلمی با تمرکزی انسانمدارانه و پیچیده روی ذهن، روح، و رفتار افراد، چکیدۀ جامعی از همۀ متغیرهایی را عرضه میکند که باید برای ساختن برندهایی ارزشمند، بهیادماندنی، و پایدار در نظر گرفته شوند.”
ــ مائورو پُرچینی (Mauro Porcini)
معاون ارشد رئیس هیئت مدیره و مقام ارشد طراحی، شرکت پیسی ( در مورد کوکاکولا بدانید )
کتاب ادز مرجعی برای معرفی کتابهای ناشران و نویسندگان به دوستداران فرهنگ و ادب و کتاب به صورت رایگان می باشد
ما 95 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم